Søgningen gav 395 resultater

af peter4200
06 apr 2026, 07:23
Forum: Off topic
Emne: Smart Home, varmeregulering
Svar: 3
Visninger: 3539

Re: Smart Home, varmeregulering

Min søn har prøvet begge dele uden at det har ændret sig til det bedre. Lige nu lader han Home Assistant om at sætte et setpunkt og så må Danfoss gatewayen sørge for resten. Det er også sådan jeg gør med mit Salus. Det sker ud fra den betragtning at gatewayen nok er bedre til styring af en ventil en...
af peter4200
05 apr 2026, 07:47
Forum: Off topic
Emne: Smart Home, varmeregulering
Svar: 3
Visninger: 3539

Re: Smart Home, varmeregulering

Det er korrekt at jeg benytter Salus og grunden hertil , er, at vi både har gulvvarme i stueetagen og radiatorer på 1.salen, så jeg skulle have noget som dækkede begge systemer. På det tidspunkt var det kun Danfoss og Salus der kunne begge dele. For mit vedkommende viste det sig hurtigt at Danfoss v...
af peter4200
25 nov 2025, 22:01
Forum: Andre
Emne: FORD MFD/SYNC1 OEM SD Card Europa Maps 2022.
Svar: 9
Visninger: 31856

Re: FORD MFD/SYNC1 OEM SD Card Europa Maps 2022.

Æv. Men fortæl endelig slutningen på historien når du har den, er lidt spændt på at høre svaret :D
af peter4200
25 nov 2025, 19:02
Forum: Andre
Emne: FORD MFD/SYNC1 OEM SD Card Europa Maps 2022.
Svar: 9
Visninger: 31856

Re: FORD MFD/SYNC1 OEM SD Card Europa Maps 2022.

Kunne dette link måske hjælpe?
af peter4200
20 nov 2025, 17:07
Forum: Andre
Emne: FORD MFD/SYNC1 OEM SD Card Europa Maps 2022.
Svar: 9
Visninger: 31856

Re: FORD MFD/SYNC1 OEM SD Card Europa Maps 2022.

Jo, det burde man kunne men, jeg ved ikke om Ford levere nye kort til download. Hyundai og VW (og mange andre) har typisk en portal, hvorfra nye kort kan hentes
af peter4200
19 nov 2025, 21:13
Forum: Andre
Emne: FORD MFD/SYNC1 OEM SD Card Europa Maps 2022.
Svar: 9
Visninger: 31856

Re: FORD MFD/SYNC1 OEM SD Card Europa Maps 2022.

Hvad er en formue?
Jeg har fundet dette til små 500 kr
af peter4200
23 mar 2025, 14:20
Forum: Om denne side
Emne: Jubilæum?
Svar: 3
Visninger: 5330

Re: Jubilæum?

Hmm, 20 års jubilæum, det er godt nok vildt.
Jeg kan se i mine mails med Ivan (R.I.P) at jeg blev indlemmet i folkken d. 19/1-2011 kl. 10:00, fordi Ivan havde fået øje på POI databasen, via et indlæg jeg lavede dengang. Det kan jo siges at der er løbet pænt meget vand igennem åen siden dengang.
af peter4200
29 sep 2023, 19:31
Forum: POI Databasen
Emne: Import af Garmin CSV
Svar: 1
Visninger: 3182

Re: Import af Garmin CSV

I POIDatabasen? Det skulle jeg mene
af peter4200
05 apr 2023, 15:19
Forum: TomTom
Emne: Hvordan kan jeg slette JustAnswer?
Svar: 2
Visninger: 2934

Re: Hvordan kan jeg slette JustAnswer?

Og jeg spørger igen om det justanswer.com der er tale om. Hvis det er tilfældet, så falder det nok lidt udenfor vores vidensområde
af peter4200
04 apr 2023, 13:46
Forum: TomTom
Emne: Hvor/hvordan sletter jeg er abonnement på JustAnswer?
Svar: 1
Visninger: 2615

Re: Hvor/hvordan sletter jeg er abonnement på JustAnswer?

Er det JustAnswer.com der er tale om?