Søgningen gav 395 resultater
- 06 apr 2026, 07:23
- Forum: Off topic
- Emne: Smart Home, varmeregulering
- Svar: 3
- Visninger: 3539
Re: Smart Home, varmeregulering
Min søn har prøvet begge dele uden at det har ændret sig til det bedre. Lige nu lader han Home Assistant om at sætte et setpunkt og så må Danfoss gatewayen sørge for resten. Det er også sådan jeg gør med mit Salus. Det sker ud fra den betragtning at gatewayen nok er bedre til styring af en ventil en...
- 05 apr 2026, 07:47
- Forum: Off topic
- Emne: Smart Home, varmeregulering
- Svar: 3
- Visninger: 3539
Re: Smart Home, varmeregulering
Det er korrekt at jeg benytter Salus og grunden hertil , er, at vi både har gulvvarme i stueetagen og radiatorer på 1.salen, så jeg skulle have noget som dækkede begge systemer. På det tidspunkt var det kun Danfoss og Salus der kunne begge dele. For mit vedkommende viste det sig hurtigt at Danfoss v...
- 25 nov 2025, 22:01
- Forum: Andre
- Emne: FORD MFD/SYNC1 OEM SD Card Europa Maps 2022.
- Svar: 9
- Visninger: 31856
Re: FORD MFD/SYNC1 OEM SD Card Europa Maps 2022.
Æv. Men fortæl endelig slutningen på historien når du har den, er lidt spændt på at høre svaret 
- 25 nov 2025, 19:02
- Forum: Andre
- Emne: FORD MFD/SYNC1 OEM SD Card Europa Maps 2022.
- Svar: 9
- Visninger: 31856
Re: FORD MFD/SYNC1 OEM SD Card Europa Maps 2022.
Kunne dette link måske hjælpe?
- 20 nov 2025, 17:07
- Forum: Andre
- Emne: FORD MFD/SYNC1 OEM SD Card Europa Maps 2022.
- Svar: 9
- Visninger: 31856
Re: FORD MFD/SYNC1 OEM SD Card Europa Maps 2022.
Jo, det burde man kunne men, jeg ved ikke om Ford levere nye kort til download. Hyundai og VW (og mange andre) har typisk en portal, hvorfra nye kort kan hentes
- 19 nov 2025, 21:13
- Forum: Andre
- Emne: FORD MFD/SYNC1 OEM SD Card Europa Maps 2022.
- Svar: 9
- Visninger: 31856
Re: FORD MFD/SYNC1 OEM SD Card Europa Maps 2022.
Hvad er en formue?
Jeg har fundet dette til små 500 kr
Jeg har fundet dette til små 500 kr
- 23 mar 2025, 14:20
- Forum: Om denne side
- Emne: Jubilæum?
- Svar: 3
- Visninger: 5330
Re: Jubilæum?
Hmm, 20 års jubilæum, det er godt nok vildt.
Jeg kan se i mine mails med Ivan (R.I.P) at jeg blev indlemmet i folkken d. 19/1-2011 kl. 10:00, fordi Ivan havde fået øje på POI databasen, via et indlæg jeg lavede dengang. Det kan jo siges at der er løbet pænt meget vand igennem åen siden dengang.
Jeg kan se i mine mails med Ivan (R.I.P) at jeg blev indlemmet i folkken d. 19/1-2011 kl. 10:00, fordi Ivan havde fået øje på POI databasen, via et indlæg jeg lavede dengang. Det kan jo siges at der er løbet pænt meget vand igennem åen siden dengang.
- 29 sep 2023, 19:31
- Forum: POI Databasen
- Emne: Import af Garmin CSV
- Svar: 1
- Visninger: 3182
Re: Import af Garmin CSV
I POIDatabasen? Det skulle jeg mene
- 05 apr 2023, 15:19
- Forum: TomTom
- Emne: Hvordan kan jeg slette JustAnswer?
- Svar: 2
- Visninger: 2934
Re: Hvordan kan jeg slette JustAnswer?
Og jeg spørger igen om det justanswer.com der er tale om. Hvis det er tilfældet, så falder det nok lidt udenfor vores vidensområde
- 04 apr 2023, 13:46
- Forum: TomTom
- Emne: Hvor/hvordan sletter jeg er abonnement på JustAnswer?
- Svar: 1
- Visninger: 2615
Re: Hvor/hvordan sletter jeg er abonnement på JustAnswer?
Er det JustAnswer.com der er tale om?