[b]Vedr: Sygec Androide[/b]

hjemmeside
Besvar
mcomdk
Indlæg: 8
Tilmeldt: 21 dec 2016, 02:18

[b]Vedr: Sygec Androide[/b]

Indlæg af mcomdk »

Vedr: Sygec Androide

Jeg har en 7" 2XDin Androide enhed i min bil der kører Androide 5.1
Men da jeg deler internet med min mobil vil jeg høre om Cygic Appen kan køre offline ( Hvis jeg glemmer mobilen ) eller om Sycic softwaren skal over på et TF kort ?

Skal jeg købe og registrere programmet før jeg evt laver TF kortet, for at få reg med, og hvordan med kortopdateringer ?


Er grafikken lige så god på TF kortet offline som online fra Appén ?
Og hvilket Sygec Androide program har den pæneste on mest detalieret grafik ?

Desværre her jeg ikke en Androide enhed jeg kan lave TF kortet på, hvordan klare jeg den ? kan nogen hjælpe hvis altså Sygec skal køres fra TF kortet og hvis det ikke kan køres offline fra Appen ?

På forhånd tak

Mcomdk


Med venlig hilsen
MCOMDK / Morten
Brugeravatar
peter4200
Site Admin
Indlæg: 1741
Tilmeldt: 23 aug 2014, 10:19
Geografisk sted: Korsør

Re: [b]Vedr: Sygec Androide[/b]

Indlæg af peter4200 »

Sygic store fordel er jo netop at programmet ikke kræver internet adgang for at virke. Jeg tænker at du installerer Sygic på din Android enhed i bilen og du må jo kunne bruge din mobil til at opnå adgang til internettet fra bilens Android enhed. Herefter installerer du "bare" Sygic på vanlig vis via Google "Play Butik" samt henter det ønskede kort inden fra Sygic Appen og så burde være kørende.

Det er jo muligt at benytte Sygic i 7 dage inden du skal betale for produktet, så der burde jo være tid til at lege lidt med det inde det købes

Hvilken version af Sygic der skal benyttes er vist lige meget, da det samme der benyttes i alle varianter

Held og lykke med projektet


med venlig hilsen

Peter Meyland
(Site admin & POI Base udvikler)
TomTom: Trucker 6000, GO 6000 samt GO LIVE Camper & Caravan
Sygic for Android
CoPilot Premium for Android
Garmin Nüvi 255, Nüvi 2597
dows
Indlæg: 9
Tilmeldt: 08 feb 2015, 10:43

Re: [b]Vedr: Sygec Androide[/b]

Indlæg af dows »

Jeg har en betalt version af Sygic, men har alligevel et problem med, at jeg efter 5-10 km's kørsel får en rude, hvori der står: "Sygic er stoppet" og en "Ok" knap.
Nogen, der ved, hvad der er problemet?


Bedste hilsner, dows
tt GO 6200
Nüvi 3590
Sygic og Here WeGo på
Samsung Note2
Brugeravatar
peter4200
Site Admin
Indlæg: 1741
Tilmeldt: 23 aug 2014, 10:19
Geografisk sted: Korsør

Re: [b]Vedr: Sygec Androide[/b]

Indlæg af peter4200 »

dows skrev:Jeg har en betalt version af Sygic, men har alligevel et problem med, at jeg efter 5-10 km's kørsel får en rude, hvori der står: "Sygic er stoppet" og en "Ok" knap.
Nogen, der ved, hvad der er problemet?
Jeg havde, for noget tid siden, samme problem og det viste sig at der var nye kort til Sygic og efter opdateringen har jeg ikke haft problemer. Jeg mindes svagt at have læst et sted (husker ikke hvor) at det kunne opstår problemer hvis kortene lå på et SD kort, men jeg har ikke selv opdaget det problem


med venlig hilsen

Peter Meyland
(Site admin & POI Base udvikler)
TomTom: Trucker 6000, GO 6000 samt GO LIVE Camper & Caravan
Sygic for Android
CoPilot Premium for Android
Garmin Nüvi 255, Nüvi 2597
Besvar