Registering

Besvar
Brugeravatar
peter4200
Site Admin
Indlæg: 1741
Tilmeldt: 23 aug 2014, 10:19
Geografisk sted: Korsør

Registering

Indlæg af peter4200 »

Ved oprettelse af nye brugere har det hidtil bare været nødvendig at blive verificeret ved at klikke på et link i registeringsmailen. Dette er nu slået fra, da det henover de sidste 24 timer er blevet oprettet en række brugere, hvis eneste formål er at pladre forummet til med alt mulig

Indtil videre er det en admin som skal aktiverer brugerne ved oprettelse. Vi beklager de gener det måtte give


med venlig hilsen

Peter Meyland
(Site admin & POI Base udvikler)
TomTom: Trucker 6000, GO 6000 samt GO LIVE Camper & Caravan
Sygic for Android
CoPilot Premium for Android
Garmin Nüvi 255, Nüvi 2597
ANH1972
Indlæg: 109
Tilmeldt: 17 feb 2015, 23:39

Re: Registering

Indlæg af ANH1972 »

peter4200 skrev:Ved oprettelse af nye brugere har det hidtil bare været nødvendig at blive verificeret ved at klikke på et link i registeringsmailen. Dette er nu slået fra, da det henover de sidste 24 timer er blevet oprettet en række brugere, hvis eneste formål er at pladre forummet til med alt mulig

Indtil videre er det en admin som skal aktiverer brugerne ved oprettelse. Vi beklager de gener det måtte give
Det lyder som en god ide (desværre om man så må sige)..jeg undrede mig da også over de underlige posters der kom frem på det sidste Billede

Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk



Brugeravatar
Mogens Jellesen
Indlæg: 1459
Tilmeldt: 11 sep 2014, 22:26
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Registering

Indlæg af Mogens Jellesen »

peter4200 skrev:Ved oprettelse af nye brugere har det hidtil bare været nødvendig at blive verificeret ved at klikke på et link i registeringsmailen. Dette er nu slået fra, da det henover de sidste 24 timer er blevet oprettet en række brugere, hvis eneste formål er at pladre forummet til med alt mulig

Indtil videre er det en admin som skal aktiverer brugerne ved oprettelse. Vi beklager de gener det måtte give
Det var da en syg ide. Billede
Vi må jo så bare i gang med at gøre det manuelt.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Med venlig hilsen

Mogens Jellesen
POI og POI Plus Keeper.
Besvar