Hjælp Til Min Gamle NAVIGON 7110 med MN 6.5.0

Besvar
mcomdk
Indlæg: 8
Tilmeldt: 21 dec 2016, 02:18

Hjælp Til Min Gamle NAVIGON 7110 med MN 6.5.0

Indlæg af mcomdk »

Hejsa alle. GPSére

Håber i/du der læser dette, vil hjælpe mig med at give mig lidt ny info til min ringe erfaring
Hvilket nyeste kort/map kan jeg bruge på min NAVIGON 7110 med MN 6.5.0 ?
Altså, hvad er det nyeste kort, dennne GPS vil acceptere til denne ældre GPS fra NAVIGON ?
----
Kan selve NAVIGON softwaren ( Det program som vises og betjenes via skærmen ) ændres / opdateres til en nyere Version: end som er på maskinen nu ( Fabriks monteret ) ?
Så GPSén måske vil acceptere nyere vesionr af kort og maskine opdateringer.

Eller er GPSén så forældet, den ikke vil have noget nyere end fra år 2008. Det er et kort fra 2008 jeg kører med, og på Navigon Fresh er dette det eneste kort jeg kan hente og er også det aktuelle, Det er Europa Q2 2008.map? ( Har nu Europa Q2 2008.map )
Eller hvad er de nyeste kort jeg kan bruge til denne ældre GPS fra NAVIGON ?
----
Kan selve NAVIGON softwaren ( Det program som vises og betjenes via skærmen ) ændres / opdateres til en nyere Version: end som er på maskinen nu ( Fabriks monteret ) ?
Så GPSén måske vil acceptere nyere vesionr af kort og maskine opdateringer.

Eller er GPSén så forældet, den ikke vil have noget nyere end fra år 2008. Det er et kort fra 2008 jeg kører med, og på Navigon Fresh er dette det eneste kort jeg kan hente og er også det aktuelle, Det er Europa Q2 2008.map


Med venlig hilsen
MCOMDK / Morten
Brugeravatar
pck
Indlæg: 226
Tilmeldt: 11 sep 2014, 22:48
Geografisk sted: Esjerg

Re: Hjælp Til Min Gamle NAVIGON 7110 med MN 6.5.0

Indlæg af pck »

jeg tror ikke du vil kunne opdatere til et meget nyere kort til en fornuftig pris og den er jo temmelig gammel så jeg vil råde til at købe en ny gps med livstids opdatering af kort da det ikke er så dyrt i dag jeg vil anbefale en Tomtom da de har en særdeles god traffiktjeneste


med venlig hilsen
Palle
Brugeravatar
henrylarsen
Indlæg: 12
Tilmeldt: 08 okt 2014, 09:19
Geografisk sted: Gundsømagle, 4000 Roskilde

Re: Hjælp Til Min Gamle NAVIGON 7110 med MN 6.5.0

Indlæg af henrylarsen »

Hej
Jeg har stadig en Navigon 40, og den kan da stadig opdatere kort, men som det bliver skrevet kan det jo næppe betale sig.
Dog, hvis det er GPS'en, det koster ca. Kr. 400,00 på tilbud for 2 år, der plejer at være bud til jul, og før sommerferie.
Min hustru kan bestemt ikke undvære Navigon, så derfor. Det gøres via French Der kan ikke hentes ny software, men det fungere fint
Min Navigon skal have nyt kort 30 marts 2017, men venter til der kommer bud.
Prøv eventuelt at ringe til Garmin, de har jo overtaget Navigon.
/mvh - henrylarsen


Erik Nielsen
Indlæg: 2
Tilmeldt: 04 dec 2017, 18:27

Re: Hjælp Til Min Gamle NAVIGON 7110 med MN 6.5.0

Indlæg af Erik Nielsen »

Jeg har lige downloadet Q3 2017 Europa på PC. Derfra kan jeg lægge de lande jeg ønsker ind på mine to gamle Navigon ganske gratis. Det virker fint ;)


Besvar