Jeg har lige lavet en mindre ændring når der kopieres en POI fra en kategori til en anden, det viste sig at der mange et par felter. Dette er nu rettet

Jeg har forsøgt at kopierer en test POI med det hele over i en anden test kategori og her kunne jeg se at det hele blev kopieret korrekt, inkl. hjemmeside URL'en.
Hvis du stadigvæk mener at der er noget som mangler, må du endelig sige til - for jeg har lidt på fornemmelsen at vi måske snakker lidt forbi hinanden. Beskriv evt nøjagtig hvad der er du gør, så jeg selv kan efterprøve det hjemme
Du har helt ret i, at jo mere hjælpen fylder, des bedre og den manglende hjælp kommer også efterhånden som der er behov for det. En hjælp omkring kopiering/flytning af POI'er fra en kategori over i en anden kunne jo godt komme på et tidspunkt. Ligeledes vil hjælp omkring kopiering/flytning af en hel kategori måske være på sin plads

Jeg skal, med glæde, lave en hjælp men det bliver nok først engang til næste år, da jeg er ved at fraflytte min nuværende bolig og der går lige 3 måneder inden jeg flytter ind igen