Opdatering af POI Databsen

hjemmeside
hjælp
Brugeravatar
peter4200
Site Admin
Indlæg: 1741
Tilmeldt: 23 aug 2014, 10:19
Geografisk sted: Korsør

Re: Opdatering af POI Databsen

Indlæg af peter4200 »

Mogens Jellesen skrev:
04 jun 2019, 14:14
peter4200 skrev:
03 jun 2019, 20:53
Tak, Mogens - jeg er temmelig sikker på at grunden til at du har problemer med adresserne skyldes at der er blevet geocodet rigtig mange POIs i nattens løb (8000 styks) og der er, i POIDatabasen, lagt en begrænsning på netop 8000 POIs ind pr. dag, hvilket jo betyder at dagens ration er blevet opbrugt.

Ud over dette, så har jeg også lavet lidt om i geokodningen, så bynavne og adresser som indeholder "ikke ASCII tegn (A-Z)" skulle blive håndteret bedre - dette kan jeg dog først teste i morgen aften
Du havde helt ret Peter, kan nu finde adresser i Norge så mon ikke også at det er muligt i Sverige? :D
Det vil jeg næste tro. Jeg havde større held med Systembolaget her til aften


med venlig hilsen

Peter Meyland
(Site admin & POI Base udvikler)
TomTom: Trucker 6000, GO 6000 samt GO LIVE Camper & Caravan
Sygic for Android
CoPilot Premium for Android
Garmin Nüvi 255, Nüvi 2597
Brugeravatar
Mogens Jellesen
Indlæg: 1459
Tilmeldt: 11 sep 2014, 22:26
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Opdatering af POI Databsen

Indlæg af Mogens Jellesen »

peter4200 skrev:
Mogens Jellesen skrev:
04 jun 2019, 14:14
peter4200 skrev:
03 jun 2019, 20:53
Tak, Mogens - jeg er temmelig sikker på at grunden til at du har problemer med adresserne skyldes at der er blevet geocodet rigtig mange POIs i nattens løb (8000 styks) og der er, i POIDatabasen, lagt en begrænsning på netop 8000 POIs ind pr. dag, hvilket jo betyder at dagens ration er blevet opbrugt.

Ud over dette, så har jeg også lavet lidt om i geokodningen, så bynavne og adresser som indeholder "ikke ASCII tegn (A-Z)" skulle blive håndteret bedre - dette kan jeg dog først teste i morgen aften
Du havde helt ret Peter, kan nu finde adresser i Norge så mon ikke også at det er muligt i Sverige? :D
Det vil jeg næste tro. Jeg havde større held med Systembolaget her til aften
Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk


Med venlig hilsen

Mogens Jellesen
POI og POI Plus Keeper.
Besvar