BalooDK
Indlæg: 65 Tilmeldt: 18 sep 2014, 22:51
Kontakt:
Indlæg
af BalooDK » 13 apr 2016, 22:07
grisling007 skrev: hvor finder jeg det kort henne med garmin express
express skulle gerne selv fortælle at der er et nyt kort tilgængeligt
Nu ved jeg ikke lige hvordan express ser ud på windows, men der burde være et sted hvor der er nogle kortindstillinger
Mine GPS'er
Garmin Dezl 560, Garmin Dezl 760, 2x Garmin Nuvi 3597, Garmin Nuvi 760,
Garmin Nuvi 765, Tomtom Truck 5150 Pro, Garmin Streetpilot c550
Tomtom GO 620 (Truckmod) + diverse smartphone apps
grisling007
Indlæg: 16 Tilmeldt: 08 apr 2016, 10:53
Indlæg
af grisling007 » 13 apr 2016, 22:10
det eneste den skriver når jeg kobler den til er at den er opdateret
BalooDK
Indlæg: 65 Tilmeldt: 18 sep 2014, 22:51
Kontakt:
Indlæg
af BalooDK » 13 apr 2016, 22:11
Er du helt sikker på at den har Lifetime Map opdatering ??
Hvis ikke, så håber jeg du har taget en backup af det kort du har slettet, eller at det ligger i papirkurven på din computer ??
Mine GPS'er
Garmin Dezl 560, Garmin Dezl 760, 2x Garmin Nuvi 3597, Garmin Nuvi 760,
Garmin Nuvi 765, Tomtom Truck 5150 Pro, Garmin Streetpilot c550
Tomtom GO 620 (Truckmod) + diverse smartphone apps
BalooDK
Indlæg: 65 Tilmeldt: 18 sep 2014, 22:51
Kontakt:
Indlæg
af BalooDK » 13 apr 2016, 22:15
På min computer (Mac) skriver den også 'Du er opdateret'
Nedenunder står der versionsnummer og nedenunder det, står der 'Kort er opdateret' og så står der Kortindstillinger
Hvis jeg klikker på kortindstillinger, kan jeg vælge at indstallere kortet igen eller indstallere et nyt kortområde
Mine GPS'er
Garmin Dezl 560, Garmin Dezl 760, 2x Garmin Nuvi 3597, Garmin Nuvi 760,
Garmin Nuvi 765, Tomtom Truck 5150 Pro, Garmin Streetpilot c550
Tomtom GO 620 (Truckmod) + diverse smartphone apps
grisling007
Indlæg: 16 Tilmeldt: 08 apr 2016, 10:53
Indlæg
af grisling007 » 13 apr 2016, 22:16
ja det er jeg helt sikker på, sidder endda med det kort hvor der står nümaps lifetime og så en kode på, kan det have noget at gøre med at han har været ude i butikken og få den opdateret, at den så kun kan opdateres/installeres på den computer?
grisling007
Indlæg: 16 Tilmeldt: 08 apr 2016, 10:53
Indlæg
af grisling007 » 13 apr 2016, 22:18
Her står der du er opdateret, nedenunder hvilken version og så ikke mere, så kommer der 2 kasser længere nede med værketøjer og en med butik, men der står ikke noget med kortindstillinger
BalooDK
Indlæg: 65 Tilmeldt: 18 sep 2014, 22:51
Kontakt:
Indlæg
af BalooDK » 13 apr 2016, 22:24
Prøv at gå på
http://my.garmin.com og registrer din enhed og indtast evt koden til kortet under 'mine kort'
Mine GPS'er
Garmin Dezl 560, Garmin Dezl 760, 2x Garmin Nuvi 3597, Garmin Nuvi 760,
Garmin Nuvi 765, Tomtom Truck 5150 Pro, Garmin Streetpilot c550
Tomtom GO 620 (Truckmod) + diverse smartphone apps
grisling007
Indlæg: 16 Tilmeldt: 08 apr 2016, 10:53
Indlæg
af grisling007 » 13 apr 2016, 22:31
Den skriver bare at jeg skal hente garmin express og registrere det den vej igennem men der kan jeg ikke indtaste koden, der er nok ikke meget andet at gøre end at købe en ny gps
BalooDK
Indlæg: 65 Tilmeldt: 18 sep 2014, 22:51
Kontakt:
Indlæg
af BalooDK » 13 apr 2016, 22:40
Nah... det skal sgu virke
Hvis den er opdateret i en butik, så kan de vel også opdatere den igen... det er vel en del af købsaftalen ?
Er den fra elgiganten ??
Mine GPS'er
Garmin Dezl 560, Garmin Dezl 760, 2x Garmin Nuvi 3597, Garmin Nuvi 760,
Garmin Nuvi 765, Tomtom Truck 5150 Pro, Garmin Streetpilot c550
Tomtom GO 620 (Truckmod) + diverse smartphone apps
BalooDK
Indlæg: 65 Tilmeldt: 18 sep 2014, 22:51
Kontakt:
Indlæg
af BalooDK » 13 apr 2016, 22:41
Kan du ikke registrere enheden i express, og så se den på my.garmin.com ?
Mine GPS'er
Garmin Dezl 560, Garmin Dezl 760, 2x Garmin Nuvi 3597, Garmin Nuvi 760,
Garmin Nuvi 765, Tomtom Truck 5150 Pro, Garmin Streetpilot c550
Tomtom GO 620 (Truckmod) + diverse smartphone apps