Intern memory

hjemmeside
kortrettelser (garmin)
kortrettelser (here)
Garmins danske support: 48 10 50 50 (Mandag - Fredag: 09:00 til 17:00)
Besvar
Omega
Indlæg: 2
Tilmeldt: 01 aug 2016, 10:36

Intern memory

Indlæg af Omega »

Har haft en oplevelse med min 2460LMT efter sidste opdatering, hvor der ikke længere var plads nok i den indbyggede hukommelse ( 8GB) isatte et Kingston 32 GB sdhc class 10 og opdaterere herefter.
Alt gik fint, Garminén fandt selv ud af at der var SD kort i og flyttede alt over på kortet.
Nu er den bare blevet så langsom til at udregne ruter - helt galt gik det på ferien i Italien, hvor der var mange vejarbejder på motorvejen, den omregnede ny rute i en uendelighed og kom forbi mange frakørsler inden den havde besluttet sig. Har prøvet nulstillet den til fabriksindstillinger, udtaget SD kortet og lagt nyt kort ind på den indbyggede hukommelse fra Gamin update ( fylder nu ca 7,5 GB) , men problemet er der stadig :cry: har ellers været glad for den.
Kender nogen problemet, kan det løses ?


Kim
Indlæg: 43
Tilmeldt: 13 sep 2014, 17:28

Re: Intern memory

Indlæg af Kim »

Min 2460 kan til tider finde på at være længe om det, på længere ruter og formentlig med flere uforudsete forhindringer på ruten.

Senest fra Svendborg til Falster over storebælt, kørte fra Svendborg og først ved Odense kom ruten på skærmen. Radioen meldte dog om flere problemer/uheld på ruten.

Men normalt er den ikke længe om det,og jeg bruger IKKE SD-kort til garminkortet, det har lige kunne være på 2460eren uden ekstra hukommelse.

Mvh
Kim


Besvar