Zumo 595 og MP3-filer

hjemmeside
kortrettelser (garmin)
kortrettelser (here)
Garmins danske support: 48 10 50 50 (Mandag - Fredag: 09:00 til 17:00)
Besvar
Legs
Indlæg: 2
Tilmeldt: 22 maj 2018, 17:05

Zumo 595 og MP3-filer

Indlæg af Legs »

Hej
jeg er den lykkelige ejer af en Zumo 595, som jeg bruger på min motorcykel. Jeg bruger funktionen musik rigtigt meget og har lagt meget musik ind på GPS'en, som jeg hører, når jeg kører. Mit problem, som jeg håber nogle herinde i forumet måske kan hjælpe med er, at jeg har downloadet noget musik fra Utube og brugt programmet WavePad Sound Editor til at inddele musikken i forskellige tracks. Jeg kan afspille musikken på min PC i forskellige programmer, men GPS'en kan ikke finde disse tracks og afspille dem.
Jeg har læst lidt om det på internettet. Der står blandt andet, at filerne skal være MP3, og det er de. Der står også, at filerne skal have 'tilladelse', ellers vil GPS'en ikke læse MP3-filerne. Måske er det her, fejlen ligger. Jeg har fundet 'tilladelser' under egenskaber for den enkelte MP3, men forstår ikke helt hvad det går ud på.
Jeg har vedhæftet et billede af hvad jeg mener.
Men måske er det en helt anden årsag til, at GPS'en ikke kan finde MP3-filerne, jeg ved det ikke.
Hilsen Legs
Vedhæftede filer
Udklip.JPG
Udklip.JPG (26.93 KiB) Vist 7192 gange


Brugeravatar
peter4200
Site Admin
Indlæg: 1741
Tilmeldt: 23 aug 2014, 10:19
Geografisk sted: Korsør

Re: Zumo 595 og MP3-filer

Indlæg af peter4200 »

Det skærmbillede som du har vedhæftet viser at brugeren kaldet "SYSTEM" har alle rettigheder til filen, så det er nok ikke der problemet ligger. Grunden til at alle fluebenene er grå og nedtonet, er at rettigheden er nedarvet fra den overordnet mappe.

I den del af dit skærmbillede som vi ikke kan se, er der angivet andre brugere?


med venlig hilsen

Peter Meyland
(Site admin & POI Base udvikler)
TomTom: Trucker 6000, GO 6000 samt GO LIVE Camper & Caravan
Sygic for Android
CoPilot Premium for Android
Garmin Nüvi 255, Nüvi 2597
Legs
Indlæg: 2
Tilmeldt: 22 maj 2018, 17:05

Re: Zumo 595 og MP3-filer

Indlæg af Legs »

Hej Peter4200
jeg har læst om nedarvede rettigheder, men forstår ikke meningen med dette. Men det jeg kan fortælle, er at der ikke er angivet andre brugere.
Jeg har med vilje ikke kopieret andre brugere med i skærmbilledet, da det angiver min mailadresse og navnet på min PC, jeg tænkte, at det muligvis kunne være en skidt ide i forhold til hackere.


Brugeravatar
peter4200
Site Admin
Indlæg: 1741
Tilmeldt: 23 aug 2014, 10:19
Geografisk sted: Korsør

Re: Zumo 595 og MP3-filer

Indlæg af peter4200 »

Nedarvning går bare ud på at denne mappe har de samme rettigheder som den overordnet mappe :)


med venlig hilsen

Peter Meyland
(Site admin & POI Base udvikler)
TomTom: Trucker 6000, GO 6000 samt GO LIVE Camper & Caravan
Sygic for Android
CoPilot Premium for Android
Garmin Nüvi 255, Nüvi 2597
Besvar