opstart af tomtom camper

hjemmeside
software versioner
kortrettelser
kortversioner
MyDrive
TomToms danske support: 35 25 65 14 (Mandag - Fredag: 10:00 til 17:00)
Besvar
ahi
Indlæg: 27
Tilmeldt: 15 okt 2014, 17:14

opstart af tomtom camper

Indlæg af ahi »

hej er der nogen der ved hvorfor min tomtom camper kun kan startes med trommehvirvel hvis den har lagt ca en uges tid. Den er ikke tom for strøm da den for det medste ligger med strøm på


Brugeravatar
tennurg
Indlæg: 75
Tilmeldt: 19 sep 2014, 22:28

Re: opstart af tomtom camper

Indlæg af tennurg »

ahi skrev:hej er der nogen der ved hvorfor min tomtom camper kun kan startes med trommehvirvel hvis den har lagt ca en uges tid. Den er ikke tom for strøm da den for det medste ligger med strøm på
Det er helt som det skal være - Tomtom har indbygget en funktion der gør at den lukker helt ned efter x-antal dages opbevaring, og så kan den kun startes med trommehvirvel.
Jeg tror det var Bjarne der beskrev funktionen i det gamle forum.


Venlig hilsen
Steen

TomTom Go 5000
Brugeravatar
Bjarne A
Indlæg: 51
Tilmeldt: 11 sep 2014, 22:12
Geografisk sted: Viborg

Re: opstart af tomtom camper

Indlæg af Bjarne A »

tennurg skrev:
ahi skrev:hej er der nogen der ved hvorfor min tomtom camper kun kan startes med trommehvirvel hvis den har lagt ca en uges tid. Den er ikke tom for strøm da den for det medste ligger med strøm på
Det er helt som det skal være - Tomtom har indbygget en funktion der gør at den lukker helt ned efter x-antal dages opbevaring, og så kan den kun startes med trommehvirvel.
Jeg tror det var Bjarne der beskrev funktionen i det gamle forum.

Det er korrekt Steen. Der er en strømspare funktion, der lukker enheden helt ned fra dvale efter x-antal dage. Kan dog ikke længere huske om det er efter 3, 4 eller 5 dage. Derfor er det meget ærgerligt at der er skiftet forum så mange gange, så de gamle hints er pist væk...


Venlig hilsen
Bjarne
ahi
Indlæg: 27
Tilmeldt: 15 okt 2014, 17:14

Re: opstart af tomtom camper

Indlæg af ahi »

Tak for svarene


Besvar