tennurg skrev:Er det under download den stopper er det først når den har downloaded de nye filer og begynder installationen ?
Har du nyeste version af My Drive Connect på din pc ?
Er der nok ledig plads på pc'ens harddisk ?
Klik på MyDrve Connect ikonet i proceslinien - klik på tandhjulet og vælg indstillinger - vælg OM og se om du har nyeste version (det skriver den hvis du har) - vælg derefter CACHE og klik på knappen "tøm cachehukommelsen"
Prøv herefter at starte forfra med at koble enheden til pc'en og vælg opdatering.
Hvis det både er softwareopdatering af GPS'en og kortopdatering, så nøjes med at vælge softwareopdateringen i første omgang
Håber noget af ovenstående hjælper, ellers kan det måske blive nødvendigt resette enheden til fabriksindstillinger, men inden du gør det kan du jo lige ringe til supporten og høre om de har gode råd /mulighed for at hjælpe dig
TomToms danske support: 35 25 65 14 (Mandag - Fredag: 10:00 til 17:00)
Hej igen
Jeg prøvede alt hvad du har nævnt, men lige meget hjalp det desværre, så det blev dit sidste råd jeg fulgte. Ringede til TT support og fik hjælp.
Første omgang var med at installere et mindre fyldigt kort, så der blev frigjort plads. Det prøvede jeg en dags tid uden held. Den blev hele tiden afvist, når den havde installeret 2% på TT 6000.
Skrev en mail til support og de svarede hurtigt tilbage med en andet måd: jeg skulle finde filen "Home 3" og slette den. Det hjalp, så der blev frigivet plads og efter supports oplysning, blev der derved slettet en fejl ved en opdatering (en fejl der har forårsaget problemet med den ekstra hukommelse).
Jeg opdaterede så med den nye fil "version 15.202", og så kørte min TT6000 igen, men det gamle kort blev ikke fyldt op efter ændringerne - der er nu 101 MB ledig kapacitet. Så må vi se ved næste store opdatering, om den så vil skrive til den ekstra hukommelse.
Tak for hjælpen.
Mvh
Pensionisten
Nyborg