Micro SD kort

hjemmeside
software versioner
kortrettelser
kortversioner
MyDrive
TomToms danske support: 35 25 65 14 (Mandag - Fredag: 10:00 til 17:00)
hanshenrik
Indlæg: 12
Tilmeldt: 14 sep 2014, 18:03

Re: Micro SD kort

Indlæg af hanshenrik »

Jeg tror ikke det er et pladsproblem.Hvis jeg tager hukommelseskortet ud af maskinen får jeg samme meddelelse om at overførslen er mislykkedes.


Brugeravatar
harfot
Indlæg: 541
Tilmeldt: 11 sep 2014, 21:43
Geografisk sted: Korup

Re: Micro SD kort

Indlæg af harfot »

hanshenrik skrev:Jeg tror ikke det er et pladsproblem.Hvis jeg tager hukommelseskortet ud af maskinen får jeg samme meddelelse om at overførslen er mislykkedes.
Prøvede du svaret fra foregående side:
pck skrev:
hanshenrik skrev:Har i dag prøvet at opdatere min go 5000 til version 15.202.
Får melding om at opdateringen mislykkes.
Jeg har et hukommelse kort på 16 gb.
Hukommelsen i go 5000 er fyldt op.
Skyldes fejlmeldingen at der ikke er mere plads i enheden og at opdateringen ikke kan downloades til hukommelseskortet?
har du prøvet at sætte gps,en til fabriksindstillinger det giver en del plads på gps.en det hjalp mig da den åbenbart samler snavs sammen


Med venlig hilsen
Mogens Harfot
-----
Garmin DriveSmart 86
Android:
CoPilot
Sygic
TomTom GO
hanshenrik
Indlæg: 12
Tilmeldt: 14 sep 2014, 18:03

Re: Micro SD kort

Indlæg af hanshenrik »

Nej det har jeg ikke prøvet , da jeg for nuværende er ked af at miste mine adresser.
Jeg tror jeg afventer support svar.


hanshenrik
Indlæg: 12
Tilmeldt: 14 sep 2014, 18:03

Re: Micro SD kort

Indlæg af hanshenrik »

Satte enheden til fabriksindstillinger.Kunne downloade opdateringen.Hvad gavn gør hukommelseskortet når man ikke kan downloade opdateringer med kortet i?


hanshenrik
Indlæg: 12
Tilmeldt: 14 sep 2014, 18:03

Re: Micro SD kort

Indlæg af hanshenrik »

Tomtom support fortæller at der aktuelt er en fejl der gør at opdateringen ikke kan downloades til sd kort.


Michael0610
Indlæg: 39
Tilmeldt: 25 apr 2015, 07:20

Re: Micro SD kort

Indlæg af Michael0610 »

Det er ikke pladsmangel, jeg har et 1 GB kort i og har ikke problemer. Jeg tror ikke at jeg får plads problemer i GPS'ens levetid.....


ladjo
Indlæg: 74
Tilmeldt: 25 sep 2014, 10:32

Re: Micro SD kort

Indlæg af ladjo »

Fra og med denne opdatering af TT Go, laves der jo backup af dine adresser/foretrukne/ruter til skyen... Så fremover vil de blot blive gen-downloaded efter en evt. nulstilling.

Men ja det er iriterende, når en enhed sander til... og det er hvad jeg tror er sket i mit tilfælde og dit.

Jeg havde ind til forrige opdatering ikke nulstillet min TT Go 500 og jeg fik min som en af de første fra Tyskland... Så den har kørt næsten 2 år uden nulstil...


PS. SD kortet er jo også "kun" til kortene... Go´s firmware skal jo installeres på selve enheden. Her kan et nok så stort SD kort ikke hjælpe.


Venlig hilsen
Lars
TomTom GO 5000 Nav 4
Sygic for Android (Har tjekket Tomtom Nav4 for Android ud = Awsom =;0)
Sygic+Tomtom Go for IOS divices ;o)
Windows Kort/Sygic/CoPilot for Windows Phone
Besvar