Ruteplanlægning

hjemmeside
software versioner
kortrettelser
kortversioner
MyDrive
TomToms danske support: 35 25 65 14 (Mandag - Fredag: 10:00 til 17:00)
Besvar
Michael0610
Indlæg: 39
Tilmeldt: 25 apr 2015, 07:20

Ruteplanlægning

Indlæg af Michael0610 »

Kan man virkelig ikke lægge flere punkter ind i ruteplanlægningen, når man planlægger på pc?


Brugeravatar
harfot
Indlæg: 541
Tilmeldt: 11 sep 2014, 21:43
Geografisk sted: Korup

Re: Ruteplanlægning

Indlæg af harfot »

Michael0610 skrev:Kan man virkelig ikke lægge flere punkter ind i ruteplanlægningen, når man planlægger på pc?
Desværre nej.


Med venlig hilsen
Mogens Harfot
-----
Garmin DriveSmart 86
Android:
CoPilot
Sygic
TomTom GO
Michael0610
Indlæg: 39
Tilmeldt: 25 apr 2015, 07:20

Re: Ruteplanlægning

Indlæg af Michael0610 »

Hmm, enten er det mig eller også er det ruteplanlægning på pc ligegyldigt. Planlagde en rute og fortalte familien at nu skulle de bare se løjer. Tændte for GPS i bilen og hvad modtog jeg? Ikke noget som helst. GPS'en skal åbenbart være tændt når man planlægger en rute på pc. Så kan man da lige så godt planlægge på selve enheden.


Brugeravatar
tennurg
Indlæg: 75
Tilmeldt: 19 sep 2014, 22:28

Re: Ruteplanlægning

Indlæg af tennurg »

Hvis du planlægger en rute og My Drive meddeler at den synkroniserer, vil du modtage ruten på GPS'en når du tænder den og den har skabt kontakt til "Skyen".
Vær lige opmærksom på, at det kræver du er logget på My Drive på PC'en før den kan synkronisere.
Du kan jo sagtens lave en rute på PC'en uden at være logget på - men så kan den selvfølgelig ikke synkronisere med din enhed.
Hos mg virker det upåklageligt.


Venlig hilsen
Steen

TomTom Go 5000
mads_mich
Indlæg: 20
Tilmeldt: 08 feb 2015, 00:39

Re: Ruteplanlægning

Indlæg af mads_mich »

Hos mig virker det også upåklageligt - om end jeg er enig med dig i det underlige ikke at kunne planlægge en rute med flere punkter, som på selve GPS'en. Jeg savner også mulighed for at omdøbe favoritter, men det kommer da forhåbentlig en dag :-)

Samtidig kan du godt "snyde" systemet, så den ikke kun laver rute til eller fra din nuværende position: Lav en rute til dit kommende startpunkt og vend ruten om. Slet B-adressen (din nuværende position) og indtast en ny adresse eller en favorit.

Mvh Mads


Brugeravatar
tennurg
Indlæg: 75
Tilmeldt: 19 sep 2014, 22:28

Re: Ruteplanlægning

Indlæg af tennurg »

Du kan omdøbe "Egne steder" på GPS'en.
Vælg den aktuelle destination under "Egne steder" og vælg "Omdøb" når den dukker op på kortet på enheden.
Men korrekt at de ikke kan omdøbes via "My Drive" på PC'en. :cry:


Venlig hilsen
Steen

TomTom Go 5000
Besvar