TomTom fotofælder vs. Fartkontrol.nu

hjemmeside
software versioner
kortrettelser
kortversioner
MyDrive
TomToms danske support: 35 25 65 14 (Mandag - Fredag: 10:00 til 17:00)
Besvar
aguida
Indlæg: 1
Tilmeldt: 16 sep 2015, 10:55

TomTom fotofælder vs. Fartkontrol.nu

Indlæg af aguida »

Har kørt i flere måneder med både TomTom fotofælder aktiveret (på en Go Live 1000) og Fartkontrol.nu på min mobil. Kun en gang har min TomTom varslet en fotofælde som også var i fartkontrol.nu, 3 gange har varslet ikke eksisterende fælder, og alle de andre gange har ikke kendt til de fotofælder som (heldigvis) var kendt af fartkontrol.nu.

Overvejer nu at anskaffe mig en ny TomTom Go 510/5100 men er det blivet bedre med fotofælder eller er det bare TomToms service som ikke er pålidelig?


Venlig hilsen
Alessandro
TomTom GO Live 1000
Here+ for Windows Phone
Brugeravatar
peter4200
Site Admin
Indlæg: 1742
Tilmeldt: 23 aug 2014, 10:19
Geografisk sted: Korsør

Re: TomTom fotofælder vs. Fartkontrol.nu

Indlæg af peter4200 »

TomTom fartfælder er baseret på frivillig indrapportering (så vidt jeg ved) og derfor vil den nok ikke, i Danmarks, være bedre end f.eks. fartkontol.nu.


med venlig hilsen

Peter Meyland
(Site admin & POI Base udvikler)
TomTom: Trucker 6000, GO 6000 samt GO LIVE Camper & Caravan
Sygic for Android
CoPilot Premium for Android
Garmin Nüvi 255, Nüvi 2597
IAF
Indlæg: 21
Tilmeldt: 20 sep 2014, 11:38
Kontakt:

Re: TomTom fotofælder vs. Fartkontrol.nu

Indlæg af IAF »

Meldingerne er de samme, uanset hvilken Live forbunden TT enhed du kører med og du har ganske ret, de kommer ikke i nærheden af Fartkontrol.nu og det skyldes ene og alene at der er rigtig mange flere brugere på Fartkontrol.nu - Jeg bruger i øvrigt også selv den app på min telefon. Den ligger og kører i baggrunden mens jeg bliver guidet af enten Google Maps eller TomTom appen. Det virker fortrineligt og er den perfekte kombination :- )


Med venlig hilsen
Ivan Fræer

http://rejse-loggen.dk/
Rejsebeskrivelser og inspiration til næste ferie eller forlængede weekend i Europa
Besvar