Version 15.500
Frigivet 26 november 2015
Denne opdatering gælder for: GO 40, GO 50, GO 60, GO 400, GO 500, GO 510, GO 600, GO 610, GO 5000, GO 5100, GO 6000, GO 6100, START 40, START 50, START 60
Forbedret ankomstmeddelelse
Din enhed vil nu tydeligt kommunikere den fulde adresse og husnummeret, når du nærmer dig din destination. Den forbedrede ankomstmeddelelse vises på skærmen, og den læses også højt via enhedens højttalere.
Import af GPS-spor via MyDrive (GPX-filer)
Du kan nu bruge MyDrive på din computer til at importere filer med GPS-spor til din TomTom-enhed. (understøttet filformat: .GPX) Når du er logget på, skal du vælge Mine ruter i menuen til venstre og derefter Importer GPX-fil. Sporene bliver sendt til din enhed og gemt i menuen Mine ruter, hvor du kan vælge dem som din aktive rute. Din enhed vil navigere nøjagtigt langs GPS-sporet og ikke foreslå en anden rute til den endelige destination, selv om der findes et hurtigere alternativ. Du kan teste denne nye funktion på: mydrive.tomtom.com
Andre rettelser og forbedringer
Forskellige forbedringer for ydelsen og rettelser er blevet implementeret.
Ny Nav4 version 15.500 klar til installation...
Re: Ny Nav4 version 15.500 klar til installation...
Jeg vil lige henlede opmærksomheden på at ved anvendelse af GPS-spor (Tracks) sættes funktionaliteten af Traffic ud af drift - dvs. man f.eks. kan ende i en lang kø eller ikke får oplysninger om vejspærringer.
Med venlig hilsen
Mogens Harfot
-----
Garmin DriveSmart 86
Android:
CoPilot
Sygic
TomTom
Mogens Harfot
-----
Garmin DriveSmart 86
Android:
CoPilot
Sygic
TomTom
Jeg syntes min 6100 er blevet betydeligt hurtigere...hvilket er skønt for det var en af mine største problemer...
Hvad siger I andre til denne update?
Sendt fra min SM-G900F med Tapatalk
min GO's opstartstid er bestemt ikke forbedret,ANH1972 skrev:Jeg syntes min 6100 er blevet betydeligt hurtigere...hvilket er skønt for det var en af mine største problemer...
men det ser ud til der er en hurtigere responstid i menuerne
mvh.
Krøyer
GO 6000
nav 4 - version 18.203
kortversion 10.40
TomTom GO navigation
Krøyer
GO 6000
nav 4 - version 18.203
kortversion 10.40
TomTom GO navigation
Enig. Opstarten virker ikke hurtigere (altså fra komplet slukket til at den er "køreklar") men menuer og især rute beregning virker en del hurtigere...men nu får jeg først stress testet den i denne uge så jeg er spændt på at se hvordan den opfører sigj.kroyer skrev:min GO's opstartstid er bestemt ikke forbedret,ANH1972 skrev:Jeg syntes min 6100 er blevet betydeligt hurtigere...hvilket er skønt for det var en af mine største problemer...
men det ser ud til der er en hurtigere responstid i menuerne