Opdatering går i stå

hjemmeside
software versioner
kortrettelser
kortversioner
MyDrive
TomToms danske support: 35 25 65 14 (Mandag - Fredag: 10:00 til 17:00)
Besvar
Leif C
Indlæg: 23
Tilmeldt: 13 sep 2014, 16:27

Opdatering går i stå

Indlæg af Leif C »

Hejsa,
De seneste to gange hvor jeg har opdateret min PC med kort fra fra fællesskabet og fartkameraer får jeg denne besked: "Vent, opdateringen fortsætter om et øjeblik", og der er så et Ok, man trykke på. Dernæst sker der intet - heller ikke efter tryk på OK. Jeg kobler så GPSen fra og til igen. Vupti! Opdateringen gøres færdig. Efterfølgende virker GPSen fint. Har andre oplevet noget lignende og kender I en løsning.

Leif C


Brugeravatar
harfot
Indlæg: 541
Tilmeldt: 11 sep 2014, 21:43
Geografisk sted: Korup

Re: Opdatering går i stå

Indlæg af harfot »

Leif C skrev:Hejsa,
De seneste to gange hvor jeg har opdateret min PC med kort fra fra fællesskabet og fartkameraer får jeg denne besked: "Vent, opdateringen fortsætter om et øjeblik", og der er så et Ok, man trykke på. Dernæst sker der intet - heller ikke efter tryk på OK. Jeg kobler så GPSen fra og til igen. Vupti! Opdateringen gøres færdig. Efterfølgende virker GPSen fint. Har andre oplevet noget lignende og kender I en løsning.

Leif C
Det er et kendt problem der er løst i en kommende udgave af MyDrive Connect


Med venlig hilsen
Mogens Harfot
-----
Garmin DriveSmart 86
Android:
CoPilot
Sygic
TomTom GO
Leif C
Indlæg: 23
Tilmeldt: 13 sep 2014, 16:27

Re: Opdatering går i stå

Indlæg af Leif C »

Tak for svar.


Michael0610
Indlæg: 39
Tilmeldt: 25 apr 2015, 07:20

Re: Opdatering går i stå

Indlæg af Michael0610 »

Det problem har jeg haft længe (ca 1 år), fatter ikke det kan være så svært at fikse. :o

Harfot: Er det noget du ved at der kommer en løsning på? Ikke at jeg tvivler.... :D


mads_mich
Indlæg: 20
Tilmeldt: 08 feb 2015, 00:39

Re: Opdatering går i stå

Indlæg af mads_mich »

Efter opdatering af MyDrove Connect er problemt der stadig - både på WinPC og Mac.
Men tricket med at fjerne ledningen og slutte den til igen virker.
Mvh Mads


Michael0610
Indlæg: 39
Tilmeldt: 25 apr 2015, 07:20

Re: Opdatering går i stå

Indlæg af Michael0610 »

Tror at TomTom bruger Apple trikket, lad os gøre det surt for kunderne, så køber de den nyeste version. :twisted:


Besvar