Opladning af Tomtom

hjemmeside
software versioner
kortrettelser
kortversioner
MyDrive
TomToms danske support: 35 25 65 14 (Mandag - Fredag: 10:00 til 17:00)
Besvar
kariec
Indlæg: 4
Tilmeldt: 23 jan 2018, 20:07

Opladning af Tomtom

Indlæg af kariec »

Jeg har netop købt en Tomtom Go 520. Det undrer mig, at der ikke følger en 240V omformer med, men kun et USB kabel og et stik til cigartænder. Jeg har jo ikke mulighed for at opdatere kort via WI-FI, når jeg sidder i bilen. Er der nogen, der ved hvad Output skal være på en omformer? Jeg kan evt. bruge en af dem, jeg har til kamera og hvad jeg ellers har af digitalt isenkram :D


ANH1972
Indlæg: 109
Tilmeldt: 17 feb 2015, 23:39

Re: Opladning af Tomtom

Indlæg af ANH1972 »

kariec skrev:Jeg har netop købt en Tomtom Go 520. Det undrer mig, at der ikke følger en 240V omformer med, men kun et USB kabel og et stik til cigartænder. Jeg har jo ikke mulighed for at opdatere kort via WI-FI, når jeg sidder i bilen. Er der nogen, der ved hvad Output skal være på en omformer? Jeg kan evt. bruge en af dem, jeg har til kamera og hvad jeg ellers har af digitalt isenkram :D
Typisk følger der idag ikke 240 v omformer med. Ideen er at du blot bruger en hvilken som helst USB oplader fra feks en mobil telefon eller en anden enhed der har en USB oplader. USB opladeren har altid 5 volt/1 amp (måske mere) på output og USB output stikket er universelt. Så bruger du blot en typsik USB ledning der har er micro USB som du så smider i din TT og så kan du lade din GPS i huset...og så er du fri for en masse forskellige opladere som kun kan bruges til én enhed... ganske smart :)

Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk


kariec
Indlæg: 4
Tilmeldt: 23 jan 2018, 20:07

Re: Opladning af Tomtom

Indlæg af kariec »

Tak for svar. Ja, man kan hurtigt samle en masse isenkram, men som ny bruger var jeg lidt usikker på hvad jeg skulle gøre. Tak for hjælpen. :D


ANH1972
Indlæg: 109
Tilmeldt: 17 feb 2015, 23:39

Re: Opladning af Tomtom

Indlæg af ANH1972 »

kariec skrev:Tak for svar. Ja, man kan hurtigt samle en masse isenkram, men som ny bruger var jeg lidt usikker på hvad jeg skulle gøre. Tak for hjælpen. :D
Ja man kan hurtigt komme på afveje med al det elektronik stads BilledeBillede


Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk


Besvar