Jeg bruger kun computeren til at opdaterer min tomtom 6200, og jeg er sikker på at den nye model som du har også kan opdateres med mydrive over computerenramac skrev: ↑22 jul 2019, 19:22Nu er jeg fuldstændig TomTom novice, men med MyDrive mener jeg web-siden mydrive.tomtom.com og MyDrive Connect er et PC program, som vist ikke bruges til nyere GPSer. Det er ikke sikkert, at de logger på på samme måde (Jeg kan iøvrigt lige nu også godt logge på med MyDrive Connect).
TomTom "Kundeservice"
Re: TomTom "Kundeservice"
47 lande med rejselinks og mere ind 5ooo byer, samt leje af bil cykel autocamper motorcykel & meget mere https://tourdriving.wordpress.com
Re: TomTom "Kundeservice"
[/quote]
Jeg bruger kun computeren til at opdaterer min tomtom 6200, og jeg er sikker på at den nye model som du har også kan opdateres med mydrive over computeren[/quote]
**********
Tør jeg spørge hvorfor du bruger PC til at opdatere din 6200?
Jeg gør det altid over WiFi..så står GPSen bare og tygger sig igennem opdateringen ene og alene mens jeg kan bruge PCen til andre ting..
Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk
Re: TomTom "Kundeservice"
MyDrive Connect vil ikke have noget med min Premium at gøre:
Det sjove er, at når jeg nu klikker på "How to get updates on your device", får jeg meddelelsen: "We're currently experiencing issues with multiple services and connected applications. We are working on a fix with high priority, and apologise for any inconvenience this may cause.
If you're experiencing any issues with connectivity in for instance MyDrive Connect, TomTom HOME, the GO Mobile app, our webshop or similar, please try again at a later point. Det kan måske forklare nogle af logon problemerne . For mange af den slags meddelelser var i sin tid årsagen til, at jeg returnerede min GO 1005 Live. Jeg havde håbet på mere held med Premium .
Re: TomTom
Jeg bruger kun computeren til at opdaterer min tomtom 6200, og jeg er sikker på at den nye model som du har også kan opdateres med mydrive over computeren[/quote]
**********
Tør jeg spørge hvorfor du bruger PC til at opdatere din 6200?
Jeg gør det altid over WiFi..så står GPSen bare og tygger sig igennem opdateringen ene og alene mens jeg kan bruge PCen til andre ting..
Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk
[/quote]
Jeg bruger computeren fordi jeg er hjemme meget af dagen, og man kan snildt lave noget på den mens at gps bliver opdateret.
47 lande med rejselinks og mere ind 5ooo byer, samt leje af bil cykel autocamper motorcykel & meget mere https://tourdriving.wordpress.com
Re: TomTom "Kundeservice"
Den besked for man vær gang der er problemer med at deres server er nede, men det virker fint når det kører, efter min tid med tomtom, så synes jeg deres oppetid er nogenlunde god, men det var et stort nedbrud denne gangramac skrev: ↑22 jul 2019, 20:38MyDrive Connect vil ikke have noget med min Premium at gøre:
Det sjove er, at når jeg nu klikker på "How to get updates on your device", får jeg meddelelsen: "We're currently experiencing issues with multiple services and connected applications. We are working on a fix with high priority, and apologise for any inconvenience this may cause.
If you're experiencing any issues with connectivity in for instance MyDrive Connect, TomTom HOME, the GO Mobile app, our webshop or similar, please try again at a later point. Det kan måske forklare nogle af logon problemerne . For mange af den slags meddelelser var i sin tid årsagen til, at jeg returnerede min GO 1005 Live. Jeg havde håbet på mere held med Premium .
47 lande med rejselinks og mere ind 5ooo byer, samt leje af bil cykel autocamper motorcykel & meget mere https://tourdriving.wordpress.com
Re: TomTom "Kundeservice"
mydrive køre hos mig igen
47 lande med rejselinks og mere ind 5ooo byer, samt leje af bil cykel autocamper motorcykel & meget mere https://tourdriving.wordpress.com