Automatisk planlægning af rute.

hjemmeside
software versioner
kortrettelser
kortversioner
MyDrive
TomToms danske support: 35 25 65 14 (Mandag - Fredag: 10:00 til 17:00)
Besvar
thomsen.dk
Indlæg: 22
Tilmeldt: 16 sep 2014, 23:11
Geografisk sted: Esbjerg

Automatisk planlægning af rute.

Indlæg af thomsen.dk »

Hej.
Har lige købt en TT Go Exclusive7`,men det har ikke været en god oplevelse.Har kørt TT siden TT 3 og sådan set ikke haft nogle vilde problemmer med dem.Men det har jeg nu.Vi har været en tur nede i N-Tyskland og det slap den ikke godt fra.
Men kogt ned:
Hvis man s skal køre en rute fra A til B og er nød til (eller frivillig) at forlade ruten,så kan den ikke finde ud af at lave en ny frem til B,mens man kører.Noget som den gamle Go ikke havde problemmer med.
Den bliver ved med at vil tilbage til det sted hvor vi forlod ruten,vend om,hyler den hele tid.Rekorden var da vi var 10 km fra stedet hvor vi forlod ruten og havde var 8 km tilbage.Vi kunne følge vejen på vejskilte.Så blev den slukket. :x
Desuden så bruger den 5-6 min på at koble på,selvom den bliver tændt på det sted hvor den dagen før blev slukket.
Har nu i en ugen ventet på svar fra TT ,men intet hørt,bortset fra en bekræftelse at de har modtaget min mail.
Håber der nogen herinde som en ide.
Mvh
Poul.
Esbjerg


GO Exclusive (go camper max) 7`


Go 6200 camper.
grc
Indlæg: 125
Tilmeldt: 26 sep 2014, 11:45
Kontakt:

Re: Automatisk planlægning af rute.

Indlæg af grc »

Er den opdateret?
Når jeg er med cykelhold og køre de ruter de bruger, så kan jeg nogle gange ikke følge dem med bilen da de kører ind på cykelstier, jeg har derfor vendt mig til at have det hotel eller den adresse vi skal være på, i mine favoritter så jeg altid kan komme til slut punkt.
Sidst jeg kørte efter sådan en rute, cyklede de igennem en indkørsel forbudt, så den vej kunne jeg ikke komme, bedre blev det ikke af at vejen jeg skulle af var blevet lukket grundet vejarbejde, så jeg cirklede rundt om mig selv med næste punkt ville den tilbage til start, derfor har jeg altid slutpunkt i favoritter, Har også en cykelcomputer garmin 1030 til samme brug


47 lande med rejselinks og mere ind 5ooo byer, samt leje af bil cykel autocamper motorcykel & meget mere https://tourdriving.wordpress.com
thomsen.dk
Indlæg: 22
Tilmeldt: 16 sep 2014, 23:11
Geografisk sted: Esbjerg

Re: Automatisk planlægning af rute.

Indlæg af thomsen.dk »

Hej.Den ville ikke tilbage til start,men til punktet påA--B ruten hvor vi var kørt fra.
Men nu kom der endelig svar fra TT (efter at jeg havde rykket) De mente den skulle tilbage til fabriksindstilling og så begynde på en frisk.
Det har jeg så gjort og hovsa,det virker.Har været ude og prøvekøre,rigtig drillet den,men hvergang så kunne den lige pludselig finde ud af det.Man hvad årsagen kunne være? ingen forklaring.


GO Exclusive (go camper max) 7`


Go 6200 camper.
Brugeravatar
ramac
Indlæg: 366
Tilmeldt: 12 sep 2014, 01:14
Geografisk sted: København

Re: Automatisk planlægning af rute.

Indlæg af ramac »

Besynderlig fejl - godt du fik en løsning.


_____
ramac
Garmin Nüvi 3590, TomTom GO Premium 5"
Gennemførte Adventures: 10
ladjo
Indlæg: 74
Tilmeldt: 25 sep 2014, 10:32

Re: Automatisk planlægning af rute.

Indlæg af ladjo »

thomsen.dk skrev:Hej.Den ville ikke tilbage til start,men til punktet påA--B ruten hvor vi var kørt fra.
Men nu kom der endelig svar fra TT (efter at jeg havde rykket) De mente den skulle tilbage til fabriksindstilling og så begynde på en frisk.
Det har jeg så gjort og hovsa,det virker.Har været ude og prøvekøre,rigtig drillet den,men hvergang så kunne den lige pludselig finde ud af det.Man hvad årsagen kunne være? ingen forklaring.
Godt nok nogle år siden jeg selv har brugt en Tomtom enhed, men kører nu me Tomtom Go på iPhone.
Hjælper så min gamle far med sin Tomtom Go 5000…
Den har tidligere fået en opdatering galt i halsen…
…og ja som Windows, Apple og Tomtom,- support siger er en fabriksgenstart en god ide Billede
Så jeg tror ikke din enhed fejler noget Billede


Sent from my iPad using Tapatalk


Venlig hilsen
Lars
TomTom GO 5000 Nav 4
Sygic for Android (Har tjekket Tomtom Nav4 for Android ud = Awsom =;0)
Sygic+Tomtom Go for IOS divices ;o)
Windows Kort/Sygic/CoPilot for Windows Phone
thomsen.dk
Indlæg: 22
Tilmeldt: 16 sep 2014, 23:11
Geografisk sted: Esbjerg

Re: Automatisk planlægning af rute.

Indlæg af thomsen.dk »

Vi har været i Berlin og retur.Gps`gjorde det den var betalt for.
Men jeg undre mig lidt over at den bruger lang til til at lokke på. :shock: Tændte på samme sted (i Berlin) hvor jeg havde slukket den,55 min brugte den for at komme på.Havde taget min gamle Go med,tændte den. Den stod på Esbjerg,hvor den sidste blev slukket,5 min så var den på plads.Den lå ved siden af hinnanden.
Men ellers så er den nye ganske rar. :) 7`skærm og nogel gode dialog bokse på skærmen,der er jo plads. :ugeek:


GO Exclusive (go camper max) 7`


Go 6200 camper.
Besvar