TT version 17.3

hjemmeside
software versioner
kortrettelser
kortversioner
MyDrive
TomToms danske support: 35 25 65 14 (Mandag - Fredag: 10:00 til 17:00)
Besvar
Brugeravatar
j.kroyer
Indlæg: 50
Tilmeldt: 06 apr 2015, 08:40

TT version 17.3

Indlæg af j.kroyer »

så er der nyt igen fra TT :D
---
VERSION 17.3
Frigivet 23 oktober 2017 Denne opdatering gælder for: GO 40, GO 400, GO 500/510, GO 5100, GO 520 Wi-Fi, GO 520, GO 520 Wi-Fi, GO 5200 Wi-Fi, GO 530, GO 60 / 61, GO 600, GO 6000, GO 610, GO 6100, GO 620 Wi-Fi, GO 6200 Wi-Fi, START 40, START 50, START 60, START 42, START 52, START 62, VIA 52, VIA 62, RIDER 40, RIDER 400, RIDER 400, RIDER 410, Trucker 500, Trucker 5000, Trucker 6000, GO PROFESSIONAL 520, GO PROFESSIONAL 620, GO PROFESSIONAL 6200, GO PROFESSIONAL 6250
MyDrive sync:
Din enhed viser nu også stop for synkroniserede ruter fra MyDrive.
Søg Mine Ruter:
Nu kan du nemmere finde en rute ved at søge efter navn blandt dine gemte ruter.
Rutevisning:
Nu kan du afspille en rutevisning for ruter, der starter fra en anden position end din nuværende.
Talte instruktioner til rundkørsel:
Som følge af jeres feedback har vi ændret de talte instruktioner til kommende rundkørsler.
Der er foretaget fejlfinding og andre forbedringer.


mvh.
Krøyer

GO 6000
nav 4 - version 18.203
kortversion 10.40
TomTom GO navigation
ANH1972
Indlæg: 109
Tilmeldt: 17 feb 2015, 23:39

Re: TT version 17.3

Indlæg af ANH1972 »

Har lige opdateret og så frem til "søg på egne ruter", men blev skuffet..igen..
Det er ikke muligt at lave en wildcard søgning dvs man SKAL stave navnet som det står og man SKAL starte med det som står først ellers findes ruten ikke. Underligt nok så virker wildcard søgningen fint i de kategorier som man selv har downloaded ind i "mine steder", men altså stadig ikke i "søg på egne ruter"..
Det er ellers noget jeg har nævnt for dem de sidste par år efterhånden..

Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk


Roland
Indlæg: 66
Tilmeldt: 08 okt 2014, 09:42

Re: TT version 17.3

Indlæg af Roland »

"Nu kan du afspille en rutevisning for ruter, der starter fra en anden position end din nuværende."
Jag kan lägga till en startpunkt från en annan plats än där jag är men hur lägger jag till slutmålet från denna platsen?
Hur gör jag detta??


TomTom Go 6100
ANH1972
Indlæg: 109
Tilmeldt: 17 feb 2015, 23:39

Re: TT version 17.3

Indlæg af ANH1972 »

Roland skrev:"Nu kan du afspille en rutevisning for ruter, der starter fra en anden position end din nuværende."
Jag kan lägga till en startpunkt från en annan plats än där jag är men hur lägger jag till slutmålet från denna platsen?
Hur gör jag detta??
After you have selected the starting point, you select the end point on the map and select "drive" (i only have the Danish version which say "Kør"..maybe it's different on the English version)

Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk


Roland
Indlæg: 66
Tilmeldt: 08 okt 2014, 09:42

Re: TT version 17.3

Indlæg af Roland »

ANH1972 skrev:
Roland skrev:"Nu kan du afspille en rutevisning for ruter, der starter fra en anden position end din nuværende."
Jag kan lägga till en startpunkt från en annan plats än där jag är men hur lägger jag till slutmålet från denna platsen?
Hur gör jag detta??
After you have selected the starting point, you select the end point on the map and select "drive" (i only have the Danish version which say "Kør"..maybe it's different on the English version)

Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk
Jag vill kunna skriva in mitt slutmål inte bara bläddra och markera på kartan.
Bästa vore att man fick upp vid "Sök" både startplats och slutmål.


TomTom Go 6100
Brugeravatar
tennurg
Indlæg: 75
Tilmeldt: 19 sep 2014, 22:28

Re: TT version 17.3

Indlæg af tennurg »

j.kroyer skrev:så er der nyt igen fra TT :D
---
VERSION 17.3

Talte instruktioner til rundkørsel:
Som følge af jeres feedback har vi ændret de talte instruktioner til kommende rundkørsler.
Der er foretaget fejlfinding og andre forbedringer.
Tja!!
Korrekt at de har lavet en ændring til det bedre, men det er stadig ikke godt nok.
Ida har ikke lært at sige "afkørsel" (med tryk på første stavelse, eller helt fladt), men bliver ved med at have tryk på både anden og tredie stavelse, som om det ikke er 1 ord, men tre "af kør sel".
Dette gælder så både instruktioner til kommende rundkørsler og instruktionen når rundkørslen er nået.


Venlig hilsen
Steen

TomTom Go 5000
Brugeravatar
harfot
Indlæg: 541
Tilmeldt: 11 sep 2014, 21:43
Geografisk sted: Korup

Re: TT version 17.3

Indlæg af harfot »

tennurg skrev:
j.kroyer skrev:så er der nyt igen fra TT :D
---
VERSION 17.3

Talte instruktioner til rundkørsel:
Som følge af jeres feedback har vi ændret de talte instruktioner til kommende rundkørsler.
Der er foretaget fejlfinding og andre forbedringer.
Tja!!
Korrekt at de har lavet en ændring til det bedre, men det er stadig ikke godt nok.
Ida har ikke lært at sige "afkørsel" (med tryk på første stavelse, eller helt fladt), men bliver ved med at have tryk på både anden og tredie stavelse, som om det ikke er 1 ord, men tre "af kør sel".
Dette gælder så både instruktioner til kommende rundkørsler og instruktionen når rundkørslen er nået.
Det er desværre en (af mange) fejl i stemmefilen - Ida har ikke været opdateret meget længe og jeg tvivler på at det vil ske.


Med venlig hilsen
Mogens Harfot
-----
Garmin DriveSmart 86
Android:
CoPilot
Sygic
TomTom GO
Michael0610
Indlæg: 39
Tilmeldt: 25 apr 2015, 07:20

Re: TT version 17.3

Indlæg af Michael0610 »

Det mest irreterende jeg ser er at der mange gange er et X der viser at der ikke er forbindelse til TOMTOM serveren. Når man så går ind og tjekker, er man forbundet til det hele, men for at få X'et væk skal man genstarte dyret. Andre end mig der har det problem? Jeg har naturligvis ikke nævnt det for TOMTOM, det regner jeg da med at der er en anden der har gjort. :lol: :lol: :lol:


ANH1972
Indlæg: 109
Tilmeldt: 17 feb 2015, 23:39

Re: TT version 17.3

Indlæg af ANH1972 »

Michael0610 skrev:Det mest irreterende jeg ser er at der mange gange er et X der viser at der ikke er forbindelse til TOMTOM serveren. Når man så går ind og tjekker, er man forbundet til det hele, men for at få X'et væk skal man genstarte dyret. Andre end mig der har det problem? Jeg har naturligvis ikke nævnt det for TOMTOM, det regner jeg da med at der er en anden der har gjort. Billede Billede Billede
Den fejl er jeg ikke stødt på. Til gengæld kan jeg ikke sende destinationer fra min app til min gps mere, til trods for at begge dele har afgang til skyen og app'en siger at destinationen er sendt.

Er jeg den eneste med det problem efter opdateringen?

Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk


Besvar