Position på TT GO600

hjemmeside
software versioner
kortrettelser
kortversioner
MyDrive
TomToms danske support: 35 25 65 14 (Mandag - Fredag: 10:00 til 17:00)
Besvar
Brugeravatar
Mogens Jellesen
Indlæg: 1459
Tilmeldt: 11 sep 2014, 22:26
Geografisk sted: Brønshøj

Position på TT GO600

Indlæg af Mogens Jellesen »

Jeg havde for et par uger siden et motorstop på motorvejen og skulle ringe til SOS Dansk Autohjælp, skulle så fortælle dem hvor jeg var nødstedt, jeg prøvede om jeg kunne finde min position på min TT GO600, men kunne ikke finde den så er det mit spørgsmål er, kan jeg ikke finde koordinaterne på min position på en TT GO600?


Med venlig hilsen

Mogens Jellesen
POI og POI Plus Keeper.
ANH1972
Indlæg: 109
Tilmeldt: 17 feb 2015, 23:39

Re: Position på TT GO600

Indlæg af ANH1972 »

Mogens Jellesen skrev:Jeg havde for et par uger siden et motorstop på motorvejen og skulle ringe til SOS Dansk Autohjælp, skulle så fortælle dem hvor jeg var nødstedt, jeg prøvede om jeg kunne finde min position på min TT GO600, men kunne ikke finde den så er det mit spørgsmål er, kan jeg ikke finde koordinaterne på min position på en TT GO600?
På min 6200 kan man gå ind i SØG og vælge LÆNGDE OG BREDDEGRAD. Her kan man taste længe/breddegrad..og.. samtidig er vist et eksempel. Dette eksempel er rent faktisk din aktuelle position. Se vedlagte billeder. På disse billeder du se at tallene har ændret sig. De har de gjort fordi jeg blot har gået rundt i min egen stue.

Om du har samme funktion på din enhed ved jeg ikke, men jeg vil næsten tro det.BilledeBillede

Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk



grc
Indlæg: 122
Tilmeldt: 26 sep 2014, 11:45
Kontakt:

Re: Position på TT GO600

Indlæg af grc »

Tillæg til ovenstående, når du er inde i søg skal du trykke på feltet hele kortet som der står oppe i højre hjørne, så kommer de frem


47 lande med rejselinks og mere ind 5ooo byer, samt leje af bil cykel autocamper motorcykel & meget mere https://tourdriving.wordpress.com
ANH1972
Indlæg: 109
Tilmeldt: 17 feb 2015, 23:39

Re: Position på TT GO600

Indlæg af ANH1972 »

grc skrev:Tillæg til ovenstående, når du er inde i søg skal du trykke på feltet hele kortet som der står oppe i højre hjørne, så kommer de frem
Nemlig..og tak BilledeBillede

Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk



Brugeravatar
Mogens Jellesen
Indlæg: 1459
Tilmeldt: 11 sep 2014, 22:26
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Position på TT GO600

Indlæg af Mogens Jellesen »

Tak for hjælpen, det virker også på min GO600.


Med venlig hilsen

Mogens Jellesen
POI og POI Plus Keeper.
Besvar