TomTom 5000 vill ikke starte

hjemmeside
software versioner
kortrettelser
kortversioner
MyDrive
TomToms danske support: 35 25 65 14 (Mandag - Fredag: 10:00 til 17:00)
Besvar
Leif C
Indlæg: 23
Tilmeldt: 13 sep 2014, 16:27

TomTom 5000 vill ikke starte

Indlæg af Leif C »

Kære forum

Min TomTom 5000 har ligget for længe (ingen bilkørsel grundet Corona krisen) uden at være tilsluttet strøm. Nu vil den så ikke gå i gang og viser blot rødt kryds på en tegning for forbindelse mellem mellem GPS og PC. Har forsøgt at bruge vejeledningen her http://dk.support.tomtom.com/app/answer ... /related/1. Det kører desværre blot i ring og begynder forfra og forfra med at gendanne min enhed ... lyder beskeden. Altså ingen gendannelse og klar enhed.

Har I et godt tip? På forhånd tak.

Leif C


grc
Indlæg: 122
Tilmeldt: 26 sep 2014, 11:45
Kontakt:

Re: TomTom 5000 vill ikke starte

Indlæg af grc »

Har du opladet den før du satte den til pc?, ellers prøv det


47 lande med rejselinks og mere ind 5ooo byer, samt leje af bil cykel autocamper motorcykel & meget mere https://tourdriving.wordpress.com
ANH1972
Indlæg: 109
Tilmeldt: 17 feb 2015, 23:39

Re: TomTom 5000 vill ikke starte

Indlæg af ANH1972 »

Leif C skrev:Kære forum

Min TomTom 5000 har ligget for længe (ingen bilkørsel grundet Corona krisen) uden at være tilsluttet strøm. Nu vil den så ikke gå i gang og viser blot rødt kryds på en tegning for forbindelse mellem mellem GPS og PC. Har forsøgt at bruge vejeledningen her http://dk.support.tomtom.com/app/answer ... /related/1. Det kører desværre blot i ring og begynder forfra og forfra med at gendanne min enhed ... lyder beskeden. Altså ingen gendannelse og klar enhed.

Har I et godt tip? På forhånd tak.

Leif C
Hvis du har et SD kort i GPSen så prøv at tage det ud inden du starter den. Jeg mindes at have hørt om andre hvor det har hjulpet.

Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk



ladjo
Indlæg: 74
Tilmeldt: 25 sep 2014, 10:32

Re: TomTom 5000 vill ikke starte

Indlæg af ladjo »

Leif C skrev:Kære forum

Min TomTom 5000 har ligget for længe (ingen bilkørsel grundet Corona krisen) uden at være tilsluttet strøm. Nu vil den så ikke gå i gang og viser blot rødt kryds på en tegning for forbindelse mellem mellem GPS og PC. Har forsøgt at bruge vejeledningen her http://dk.support.tomtom.com/app/answer ... /related/1. Det kører desværre blot i ring og begynder forfra og forfra med at gendanne min enhed ... lyder beskeden. Altså ingen gendannelse og klar enhed.

Har I et godt tip? På forhånd tak.

Leif C
Hejsa
Havde for et par år siden samme problem.
Det viste sig at være batteriet som skulle skiftes.

Havde selv et SD kort som stod af i min Go 5000. Her teede den sig dog ikke sådan.

Prøv evt. at google “Nyt batteri til Tomtom Go5000”.
Så får du både bestillings site og video om ‘how to’ Billede


Sent from my iPad using Tapatalk


Venlig hilsen
Lars
TomTom GO 5000 Nav 4
Sygic for Android (Har tjekket Tomtom Nav4 for Android ud = Awsom =;0)
Sygic+Tomtom Go for IOS divices ;o)
Windows Kort/Sygic/CoPilot for Windows Phone
Leif C
Indlæg: 23
Tilmeldt: 13 sep 2014, 16:27

Re: TomTom 5000 vill ikke starte

Indlæg af Leif C »

Tak for tip. Det hjalp at tage SD kortet ud, men nu driller geninstallering af kortet. Første forsøg fejlede og nu får jeg ikke muligheden igen. Har tømt download mappen, som anbefalet.


ANH1972
Indlæg: 109
Tilmeldt: 17 feb 2015, 23:39

Re: TomTom 5000 vill ikke starte

Indlæg af ANH1972 »

Leif C skrev:Tak for tip. Det hjalp at tage SD kortet ud, men nu driller geninstallering af kortet. Første forsøg fejlede og nu får jeg ikke muligheden igen. Har tømt download mappen, som anbefalet.
Kan det være at SD kortet er korrupt. Hvad hvis du sætter et andet kort i?

Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk



Leif C
Indlæg: 23
Tilmeldt: 13 sep 2014, 16:27

Re: TomTom 5000 vill ikke starte

Indlæg af Leif C »

Lykkedes med at installere et mindre kortudsnit.

Leif


ANH1972
Indlæg: 109
Tilmeldt: 17 feb 2015, 23:39

Re: TomTom 5000 vill ikke starte

Indlæg af ANH1972 »

Leif C skrev:Lykkedes med at installere et mindre kortudsnit.

Leif
BilledeBillede

Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk



Besvar