Blutooth go essential

hjemmeside
software versioner
kortrettelser
kortversioner
MyDrive
TomToms danske support: 35 25 65 14 (Mandag - Fredag: 10:00 til 17:00)
Trine
Indlæg: 50
Tilmeldt: 23 nov 2016, 18:24

Blutooth go essential

Indlæg af Trine »

De sidste par dage (efter opdatering af iphone til 13.5.1)er bluetooth forbindelsen meget ustabil dvs ingen trafikmeldinger.Er det mon min enhed der er i stykker eller skyldes det opdateringen.Vil gerne kontakte TomTOM men det er åbenbart ikke muligt.Er der andre cder har oplevet noget lignende hører jeg gerne om det.,


Brugeravatar
ramac
Indlæg: 365
Tilmeldt: 12 sep 2014, 01:14
Geografisk sted: København

Re: Blutooth go essential

Indlæg af ramac »

Du skriver ikke verdenshistorie med Bluetooth problemer efter en iOS update. Det er set nogle gange før. Apple vil givet lade TomTom føre an med at få problemet løst. Denne TomTom support side har ud over FAQs også en chat funktion. Måske har en anden af GFA teamet forbindelser til TomTom.


_____
ramac
Garmin Nüvi 3590, TomTom GO Premium 5"
Gennemførte Adventures: 10
Trine
Indlæg: 50
Tilmeldt: 23 nov 2016, 18:24

Re: Blutooth go essential

Indlæg af Trine »

Kan se at der problemer med bluetooth og go essential.Det undrer mig at TomTom ikke responderer på de mange meldinger.Ved opdatreing i september blev problemet relativt hurtigt løst .Jeg bruger nu internet deling for derved at kunne få trafikinformationer.


Trine
Indlæg: 50
Tilmeldt: 23 nov 2016, 18:24

Re: Blutooth go essential

Indlæg af Trine »

Har forsøgt at kontakte tomtom dette er helt umuligt,derr er ingen support.
Har besluttet at skrinlægge min go 500 essential og eventuelt returnere den tll elgiganten da der stadig er garanti, og anvende min go 5000 hvor tafik virker upåklageligt med sim kortet.Jeg tror ikke jeg skal købe TomTom produkter fremover.


Brugeravatar
ramac
Indlæg: 365
Tilmeldt: 12 sep 2014, 01:14
Geografisk sted: København

Re: Blutooth go essential

Indlæg af ramac »

Jeg er helt enig i, at trafikmeldinger skal komme over eget SIM-kort. At være afhængig af en Bluetooth-tilsluttet telefon er noget bøvl. Jeg supplerede sidste år min Garmin med en GO Premium 5", og den har fungeret helt uden problemer med trafikmeldinger og kortopdateringer over Wi-Fi. MyDrive med ruteplanlægning, overførsel af favoritter og POIs har også fungeret perfekt.


_____
ramac
Garmin Nüvi 3590, TomTom GO Premium 5"
Gennemførte Adventures: 10
Trine
Indlæg: 50
Tilmeldt: 23 nov 2016, 18:24

Re: Blutooth go essential

Indlæg af Trine »

Har haft kontakt til TomTom via chat.De erkender der er problemer med bluetooth og trafik efter iphone opdatering.Det samme som ved sidste opdatering.


Brugeravatar
ramac
Indlæg: 365
Tilmeldt: 12 sep 2014, 01:14
Geografisk sted: København

Re: Blutooth go essential

Indlæg af ramac »

Så er spørgsmålet om du skal have ny GPS med SIM-kort eller en Android telefon Billede


_____
ramac
Garmin Nüvi 3590, TomTom GO Premium 5"
Gennemførte Adventures: 10
Trine
Indlæg: 50
Tilmeldt: 23 nov 2016, 18:24

Re: Blutooth go essential

Indlæg af Trine »

Tja overvejer at bruge min tomtom 5000 med simkort.Harvfortsat garanti på min go 500 essentiel måske kan jeg bytte til go 500 premium?


Trine
Indlæg: 50
Tilmeldt: 23 nov 2016, 18:24

Re: Blutooth go essential

Indlæg af Trine »

Har opgivet at få bluetooth og trafik til at fungere.Flere kontakter til tomtom uden resultat.Har lagt min go ess 500 i skuffen.Vil bruge min go 5000 igen , den har sim kort.
Tror aldrig at jeg køber TomTom igen.


Brugeravatar
ramac
Indlæg: 365
Tilmeldt: 12 sep 2014, 01:14
Geografisk sted: København

Re: Blutooth go essential

Indlæg af ramac »

Trine skrev:
09 jul 2020, 16:14
Tror aldrig at jeg køber TomTom igen.
Jeg forstår dig godt. Jeg har heldigvis aldrig selv haft brug for TomTom support. Havde en gang en Go Live 1005, som blev afleveret igen, da TomTom's trafikserver var nede præcis i den uge, jeg testede. Som beskrevet andetsteds blev jeg dog under en ferie i Tyskland så alvorlig træt af omkørsler og køer, som Garmins TMC ikke meldte noget om, hvorefter Go Premium 5 blev anskaffet, og den har fungeret helt uden problemer og med forbilledlige trafikmeldinger.


_____
ramac
Garmin Nüvi 3590, TomTom GO Premium 5"
Gennemførte Adventures: 10
Besvar