Caravan/camper/Truck GPS ?????

hjemmeside
kortrettelser
kortversioner
MyDrive
TomToms danske support: 35 25 65 14 (Mandag - Fredag: 10:00 til 17:00)

Caravan/camper/Truck GPS ?????

Indlægaf Flarup » 18 mar 2017, 12:00

Hej
jeg er af den type der primært bruger sin GPS når turen går syd på med campingvognen på anhængeren :)
Jeg har tidligere brugt GPS maskiner fra både Garmin, Navigon og senest TomTom:
Men sidste år valgte jeg at bruge min Ipad Mini4 med Navigon software, hvor jeg havde tilkøbt samtlige tillægspakker bl.a. også Caravan tillægget.
Jeg kører med en Touran og en Hobby 545KMF som er 2,5 meter bred. Da vi sidste år ankom til vores campingplads guide Navigon mig ind omkring en by med tæt vejarbejde, hvilket ikke være synderligt Truck eller campingvognsegnet :)
Jeg har derfor kigget lidt på Sygic's Trucker GPS software til ipaden og TomTom's Trucker 6000 GPS, men inden jeg beslutter mig, vil jeg høre om der er nogle af jer der har erfaringer med dem og kan anbefale eller fraåde mig at købe en af delene ?
hvis i har et helt tredje alternativ til en software eller GPs er det også fint :)
Flarup

Re: Caravan/camper/Truck GPS ?????

Indlægaf peter4200 » 18 mar 2017, 13:59

Jeg har en Trucker 6000 kg den var ikke ledt mig på afveje endnu. Vi, GPSen også jeg er altid kommet godt ud af det. Selv kører vi rundt med en LMC 573 som også er 2.5m bred og vi er altid kommet frem uden problemer.

Sygic Truck ved jeg intet om. Jeg har tidligere været tilhænger af Sygic, men har fravalgt dem p.g.a deres søgefaciliteter. Det giver ingen mening at det kun er muligt at søge i nærheden af en by når der be yttees egne POIs. Men det er en helt anden historie
med venlig hilsen

Peter Meyland
(Site admin & POI Base udvikler)
TomTom: Trucker 6000, GO 6000 samt GO LIVE Camper & Caravan
Sygic for Android
CoPilot Premium for Android
Garmin Nüvi 255
Brugeravatar
peter4200
Site Admin

Geografisk sted: Korsør

Tilbage til TomTom