Ruteplanlægning på PC

hjemmeside
software versioner
kortrettelser
kortversioner
MyDrive
TomToms danske support: 35 25 65 14 (Mandag - Fredag: 10:00 til 17:00)
Besvar
Michael0610
Indlæg: 35
Tilmeldt: 25 apr 2015, 07:20

Ruteplanlægning på PC

Indlæg af Michael0610 » 01 okt 2017, 21:44

Når jeg planlægger en rute på min PC sker det 9 ud af 10 gange at ruten ikke bliver leveret til min gps? Når jeg trykker på send til enhed får jeg beskeden : Synkronisering gennemført.



Brugeravatar
tennurg
Indlæg: 70
Tilmeldt: 19 sep 2014, 22:28

Re: Ruteplanlægning på PC

Indlæg af tennurg » 02 okt 2017, 07:50

Er du logget ind på "skyen" (MyDrive) på GPS'en med samme email/kode som du bruger på MyDrive på Pc'en?


Venlig hilsen
Steen

TomTom Go 5000 og
TomTom Go Live Camper & Caravan

mads_mich
Indlæg: 20
Tilmeldt: 08 feb 2015, 01:39

Re: Ruteplanlægning på PC

Indlæg af mads_mich » 02 okt 2017, 21:22

Jeg oplever præcist det samme - og er logget ind med samme brugernavn/kode på både Mac og GPS'en.
Derfor er jeg helt holdt op med at benytte MyDrive på Mac'en.

Fra iPad/iPhone går det bedre med overførsel af en enkelt destination - med hurtigste rute. Men vælger jeg en lidt længere rute er det stadig den hurtigste rute, der vises på GPS'en.

Så der er stadig rum til forbedring - af et ellers godt system :-)



Michael0610
Indlæg: 35
Tilmeldt: 25 apr 2015, 07:20

Re: Ruteplanlægning på PC

Indlæg af Michael0610 » 02 okt 2017, 22:20

Ja jeg er logget ind, og som sagt virker det en gang i mellem.



Besvar