Hej Henning
Nu har jeg en Garmin Nüvi 660 FM. Har du nærmere information om hvornår, nyt kort kommer til de lidt ældre Garmin GPS? Der var tidligere meldt ud, at det ville blive i september, og nu er vi snart i oktober. Ved godt, at der nu er nedgraderet til op til 2 årlige kortopdateringer.
Med venlig hilsen
Nordjyden
NT Europa 2015.10
Re: NT Europa 2015.10
Hej Nordjyden
Jeg har ikke nye informationer om nyt kort til de lidt ældre enheder.
I sidste måned sendte Garmin 2015.20 kortet ud, men som du skriver, så skulle der kommer kortopdateringer til din enhed to gange om året.
Har du fået 2015.10 kortet eller er dit nuværende kort ældre ?
God weekend
Jeg har ikke nye informationer om nyt kort til de lidt ældre enheder.
I sidste måned sendte Garmin 2015.20 kortet ud, men som du skriver, så skulle der kommer kortopdateringer til din enhed to gange om året.
Har du fået 2015.10 kortet eller er dit nuværende kort ældre ?
God weekend
Venlig hilsen
Henning O
Henning O
Hej Henning
Først og fremmest glæder det mig, at du har bibeholdt din interesse for at være os GPS-brugere behjælpelig med at løse diverse problemer med vores GPS og komme med up-to-date informationer
Mit kort er stadig kun 2014.40, og jeg har lifetime updatering. Har været på Garmin's hjemmeside, og har ikke fundet nyere kort til min Garmin. Kortinfo på min GPS siger: CN Europe NT 2014.40
Ser frem til at høre nærmere fra dig igen.
Og god weekend til dig
Med venlig hilsen
Nordjyden
Først og fremmest glæder det mig, at du har bibeholdt din interesse for at være os GPS-brugere behjælpelig med at løse diverse problemer med vores GPS og komme med up-to-date informationer
Mit kort er stadig kun 2014.40, og jeg har lifetime updatering. Har været på Garmin's hjemmeside, og har ikke fundet nyere kort til min Garmin. Kortinfo på min GPS siger: CN Europe NT 2014.40
Og god weekend til dig
Med venlig hilsen
Nordjyden
Hej igenNordjyden skrev:Hej Henning
Først og fremmest glæder det mig, at du har bibeholdt din interesse for at være os GPS-brugere behjælpelig med at løse diverse problemer med vores GPS og komme med up-to-date informationer![]()
Og god weekend til dig![]()
Med venlig hilsen
Nordjyden
Jeg prøver lige om jeg kan få ny information fra Garmin, men jeg har lidt småtravlt i næste uge, men vender tilbage.
Venlig hilsen
Henning O
Henning O
Hej
Min 1390er med lifetime updatering tilhører også de gamle maskiner, men her kom en opdatering:2015.20 - Der var for lidt plads til opdateringen , så der skulle sættes et SD-kort (4Mb var nok)
Min 1390er med lifetime updatering tilhører også de gamle maskiner, men her kom en opdatering:2015.20 - Der var for lidt plads til opdateringen , så der skulle sættes et SD-kort (4Mb var nok)
Hej Nordjyden
Garmins Aftersales Manager her meddelt mig følgende:
Citat:
Hej Henning,
2015.20 kortet er frigivet til alle enheder så det skal også fungere til hans, hvis han har Lifetime.
Med venlig hilsen/Best regards
Citat slut:
Garmins Aftersales Manager her meddelt mig følgende:
Citat:
Hej Henning,
2015.20 kortet er frigivet til alle enheder så det skal også fungere til hans, hvis han har Lifetime.
Med venlig hilsen/Best regards
Citat slut:
Venlig hilsen
Henning O
Henning O
Hej
Jeg vil gerne takke for den hurtige og positive respons på mit indlæg
Da jeg gik ind på www.mygarmin.com, kom der ikke noget med nyt kort.
Da jeg så på ny installerede garmin Express lykkedes det: 2015.20
Super

Så endnu engang: mange tak for jeres indlæg.
Med venlig hilsen
Nordjyden
Jeg vil gerne takke for den hurtige og positive respons på mit indlæg
Da jeg gik ind på www.mygarmin.com, kom der ikke noget med nyt kort.
Da jeg så på ny installerede garmin Express lykkedes det: 2015.20
Super
Så endnu engang: mange tak for jeres indlæg.
Med venlig hilsen
Nordjyden