Installere kort på SD kort
Re: Installere kort på SD kort
Tak Henning for tålmodigheden, men jeg kan ikke finde nogen "Diagnostic Page" på min GPS - Nuvi2465
Mvh
Kim
Mvh
Kim
Hej KimKim skrev:Tak Henning for tålmodigheden, men jeg kan ikke finde nogen "Diagnostic Page" på min GPS - Nuvi2465
Mvh
Kim
Jo alle Nuvi enheder har en Diagnostic Page.
1. Sæt triptælleren op på skærmen og hold så fingeren på det store runde nul i 10-15 sekunder indtil Diagnostic Page vises.
2. På enkelte modeller kan man også holde fingeren i øverste højre hjørne af skærmen, men virker ikke på alle modeller, men metode 1 virker på alle Nuvi enheder.
Venlig hilsen
Henning O
Henning O
Har fundet Diagnostic Page, men Mass Storage er der ikke, de menuer der er - hedder: Clear all userdata, Shutdown Causes, Developer Info, Developer Tests, Diagnostic Logging og Demonstationstilstand.
Mvh
Kim
Mvh
Kim
Du skal bare trykke pil ned på siden, så kommer du til MTP setting og den vælger du.Kim skrev:Har fundet Diagnostic Page, men Mass Storage er der ikke, de menuer der er - hedder: Clear all userdata, Shutdown Causes, Developer Info, Developer Tests, Diagnostic Logging og Demonstationstilstand.
Mvh
Kim
Venlig hilsen
Henning O
Henning O
Det forstår jeg ikke, har lige nu 8 forskellige Nuvi på bordet og de har alle MTP setting.Kim skrev:Jamen, det hjælper ikke, for der er kun de 6 menupunkter.
Mvh
kim
Får din GPS et drev-bogstav på din PC når du forbinder den til din PC ?
Venlig hilsen
Henning O
Henning O
OKKim skrev:Ja, det får den.
Mvh
Kim
Så burde du kunne se System mappen på din GPS hvis du har lavet mappeinstinlingen som tidligere beskrevet.
Venlig hilsen
Henning O
Henning O
Den ser sådan ud.
- Vedhæftede filer
-
- Garmin Filoversigt.png (131.55 KiB) Vist 18897 gange
Det ser ikke ud til at du kan se den skjulte systemmappen.
Har du lavet de to ændringer i mappeindstillingen på din PC ?
Har du lavet de to ændringer i mappeindstillingen på din PC ?
Venlig hilsen
Henning O
Henning O